سایت خبری تحلیلی DALEL

www.dalel.ir
سایت خبری تحلیلی DALEL
سایت تحلیلی سیاسی فرهنگی اجتماعی استاد علی اکبر دارابکلائی

اتاق عملیات مشترک روسیه، ایران و نیروهای متحد در سوریه اعلام کرد با قدرت با هر تجاوزی مقابله خواهد کرد و به آمریکا اجازه نخواهند داد بر جهان مسلط شود.

به نقل ازالمیادین؛ اتاق عملیات مشترک روسیه، ایران و نیروهای متحد در سوریه اعلام کرد با قدرت با هر تجاوزی مقابله خواهد کرد و روسیه و ایران به آمریکا اجازه نخواهند داد بر جهان مسلط شود.

در این بیانیه آمده است: تهاجم آمریکا ما را از ادامه مبارزه با تروریسم و نابودی آن باز نخواهد داشت. به مبارزه خود در کنار ارتش و نیروهای مسلح سوریه برای آزاد کردن خاک این کشور از دست اشغالگران- هر کسی که باشند- ادامه خواهیم داد. روسیه و ایران به آمریکا اجازه سلطه بر جهان و تحمیل نظام تک قطبی را نخواهند داد..

در این بیانیه آمده است:

1-تهاجم آمریکا به سوریه، تجاوز خطرناک و تعرض آشکار به حاکمیت ملی سوریه است و اقدامی محکوم است و بار دیگر اشتباه بودن محاسبات و گزینه های آمریکا را ثابت می کند.

2 - این تهاجم اصرار بر ظلم و جور در حق سوریه، در شرایطی است که این کشور به نمایندگی از همه جهان با تروریست های چند ملیتی در شش سال گذشته می جنگد و هزینه سنگینی از خون فرزندان خود برای تحقق پیروزی بر این تروریست های وحشی می پردازد.

3 - هر نوع تعرض به غیرنظامیان را هر کسی که باشند، محکوم می کنیم و آنچه در خان شیخون رخ داد هم محکوم است. هر چند که باور داریم این حادثه اقدام ساختگی بعضی کشورها و سازمانهاست تا بهانه ای برای حمله به سوریه قرار گیرد.

4 - کسانی که از گروه های مسلح تروریست مانند داعش و جبهه النصره و دیگر گروه های تکفیری حمایت می کنند و حمایت مالی و آموزشی از آنها دارند و حامی متجاوزان به حقوق مشروع ملت های منطقه و استفاده از دهها وتو ضد حقوق ملت فلسطین هستند، حق ندارند خود را مدافع حقوق بشر جلوه دهند و مدعی حساسیت نسبت به کرامت ملت های منطقه به ویژه سوریه، عراق و فلسطین باشند.

- 5 آمریکای متکبر منتظر اجازه هیچ کسی نماند و به حقوق یک کشور عضو سازمان ملل احترام نگذاشت و پیش از آنکه نتایج تحقیقات درباره حادثه خان شیخون منتشر شود، به سوریه حمله و با وقاحت این حمله را اعلام کرد.

6 - ما از آنچه آمریکا برای تحقق آن در شمال سوریه و شمال غرب عراق تلاش می کند غافل نیستیم و باید بدانند که ما همه اقدامات و تحرکات آنها را زیر نظر داریم و با دقت آن را پیگیری می کنیم و تلاش های آنها برای سلطه بر این منطقه جغرافیایی باعث می شود نیروهای غیرقانونی خاک سوریه را اشغال کنند.

7- اقدام آمریکا در تهاجم به سوریه، عبور از خط قرمزهاست و از این به بعد با قدرت به هر نوع تهاجمی و هر نوع عبور از خط قرمزها از سوی هر کسی که باشد پاسخ خواهیم داد و آمریکا به خوبی از توانایی های ما برای پاسخ دادن آگاهی دارد.

 -8 این اقدام آمریکا باعث نخواهد شد از مبارزه با تروریسم و نابودی آن دست بکشیم و به جنگیدن خود در کنار ارتش عربی سوریه و نیروهای مسلح سوریه و دوست، ادامه خواهیم داد و در کنار یکدیگر برای آزادسازی همه سرزمین فلسطین از لوث هر اشغالگری تلاش خواهیم کرد.

9 - روسیه و ایران به آمریکا اجازه نخواهند داد بر جهان سلطه پیدا کند و نظام تک قطبی را با ادامه تجاوز مستقیم ضد سوریه، نقض قوانین بین المللی و عمل کردن خارج از چارچوب سازمان ملل تحمیل کند و با همه توان در برابر آمریکا به هر قیمتی خواهند ایستاد.

-10 در پاسخ به این تهاجم جنایتکارانه، ما به عنوان متحدان سوریه، حمایت خود را از ارتش عربی سوریه و ملت برادر سوریه به شیوه های مختلف افزایش خواهیم داد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۱
علی اکبر دارابکلایی

متحدان سوریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">