سایت خبری تحلیلی DALEL

www.dalel.ir
سایت خبری تحلیلی DALEL
سایت تحلیلی سیاسی فرهنگی اجتماعی استاد علی اکبر دارابکلائی

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

فیلم/ چاقوکشی خونین در مترو شهر ری

آمران به معروف هنوز هم قربانی اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم می‌شوند. یک روحانی این بار در مترو شهرری تا مرز جان باختن در راه امر به معروف و دفاع از ناموس، پیش رفته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۰۷:۵۸
علی اکبر دارابکلایی

خبرگزاری فارس: 10 ابهام درباره قرارداد فاز 11 پارس جنوبی با توتال

در حالی قرارداد فاز 11 پارس جنوبی هفته گذشته با کنسرسیومی به رهبری توتال فرانسه امضا شده است که 12 ابهام در این قرارداد به چشم می‌خورد و مسئولان وزارت نفت به دور از جنجال و هیاهو باید به آنها پاسخ دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۷:۲۳
علی اکبر دارابکلایی
وزیر امور خارجه ایران در قطر

امیر فعلی قطر گفته بود که ما از قبیله بنی تمیم هستیم که این‌ها شیعه عراقی بوده‌اند و وقتی اجداد ما رفته‌اند به نجد عربستان، وهابی برگشته‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۱
علی اکبر دارابکلایی

سازمان منافقین یکی از گروه های تروریستی است که بیشترین فعالیت های تبلیغاتی و نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی را سازماندهی کرده است. این گروهک تروریستی در تمام سال های فعالیتش مورد حمایت دولت های غربی مدعی مبارزه با تروریسم بوده است. یکی از مهمترین راهبردهای سازمان مجاهدین خلق از ابتدای تأسیس تاکنون، برقراری ارتباط با دولت‌ها، قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، جنبش‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در جهت منافع و اهداف ضدایرانی این سازمان و  تاکنون یکی از علل اصلی تداوم فعالیت‌های تروریستی آن بوده است.
منافقین هر ساله اجلاسی را در پاریس برگزار می کنند و با جمع کردن تعدادی افراد از کشورهای مختلف سعی در روحیه دادن به خود و نمایش زنده بودن سازمان تروریستی خود دارند. امسال نیز این اجلاس که ابتدا لغو آن منتشر شد، روز شنبه 10 تیرماه در پاریس برگزار شد و مریم رجوی، سرکرده منافقین با فراموش کردن جنایات این سازمان علیه مردم بی گناه ایران و عراق، دم از آزادی و دموکراسی زد و به زعم خود سقوط جمهوری اسلامی را زودهنگام اعلام کرد. 

آزادی خواهی جلادان!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۴
علی اکبر دارابکلایی
در همان حال که سناتورهای آمریکایی به جبران شکست‌های ناشی از حضور جهادی سپاه در منطقه، به دنبال اعمال تحریم‌های موشکی و حقوق بشری و گنجاندن سپاه در لیست سیاه و حتی تروریست‌ معرفی کردن آن هستند، عده ای به طرح ادعاهایی علیه سپاه رو آورده‌اند و احتمالاً واکنش سپاه یا گروه های حامی آن را نیز فرصتی برای حاشیه‌سازی و فرار از پاسخگویی به مسئولیت‌ها و وظایف خود می‌دانند
رسول سنائی‌راد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۳
علی اکبر دارابکلایی
محمد بن سلمان

«غانم الدوسری»، معارض مشهور عربستانی در یکی از افشاگری های خود می نویسد که طی سفر محمد بن سلمان به جزایر مالدیو در سال ۲۰۱۵ میلادی وی برای یک شب خوشگذرانی خود ۸ میلیون دلار هزینه کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۶
علی اکبر دارابکلایی

ابوبصیر از امام صادق (ع) روایت کرده که آن حضرت در وداع ماه رمضان فرمودند: «بار پروردگارا! تو خود در کتاب مقدّست فرمودی ماه رمضان که قرآن در آن نازل شده، مایه هدایت و رستگاری.»

دعای وداع با ماه مبارک رمضان با به اتمام رسیدن سی روز بندگی در ماه مبارک رمضان، در کتاب مفاتیح الجنان از شیخ کلینى رضوان اللّه علیه در کتاب «کافى» از ابو بصیر، از امام صادق علیه السّلام این دعا را براى وداع ماه رمضان روایت کرده است:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۸
علی اکبر دارابکلایی

تخم شربتی دارای مقدار فراوانی پروتئین، آهن، پتاسیم و کلسیم است و یک ماده معدنی به نام بورون در تخم شربتی باعث انتقال کلسیم به استخوان‌ها می‌شود.

تخم شربتی که به آن دانه چیا یا چیا سید هم گفته می‌شود، سرشار از مواد مغذی می‌باشد. تخم شربتی دارای مقدار فراوانی پروتئین، آهن، پتاسیم و کلسیم است و در عین حال آن‌هایی که در جذب کلسیم مشکل دارند بدانند یک ماده معدنی به نام بورون در تخم شربتی باعث انتقال کلسیم به استخوان‌ها می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۷:۵۵
علی اکبر دارابکلایی