سایت خبری تحلیلی DALEL

www.dalel.ir
سایت خبری تحلیلی DALEL
سایت تحلیلی سیاسی فرهنگی اجتماعی استاد علی اکبر دارابکلائی

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

زلزله به‌تهران رسید/ نیروهای امدادی و درمانی سپاه در آماده‌باش کامل هستند/ تا کنون یک مصدوم گزارش شده است/ تمامی ادارات و مراکز دولتی تهران، البرز و قم تعطیل است

خبرگزاری فارس: زلزله به‌تهران رسید/ نیروهای امدادی و درمانی سپاه در آماده‌باش کامل هستند/ تا کنون یک مصدوم گزارش شده است/ تمامی ادارات و مراکز دولتی تهران، البرز و قم تعطیل است

زلزله 5.2 ریشتری دقایقی قبل تهران و شهرهای اطراف آن را لرزاند، این زلزله تاکنون به جز یک مصدوم هیچ خسارتی نداشته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۰۷:۴۰
علی اکبر دارابکلایی

شبکه معاند آمدنیوز با انتشار پست‌هایی به دفاع از محمد علی طاهری مؤسس عرفان حلقه پرداخت.

دفاع آمدنیوز از مؤسس فرقه انحرافی عرفان حلقه + فیلم و تصاویر نام محمدعلی طاهری شاید زیاد مشهور نباشد اما عرفان حلقه برای بسیاری نام آشنایی است. این فرد مؤسس عرفان حلقه است. طاهری مریدان و طرفداران خود را دارد و تاکنون اشخاص زیادی را با اظهارات عجیب و بی‌اساسش به قعر چاه برده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۷
علی اکبر دارابکلایی
محمود صادقی کارویژه‌ای متفاوت با دیگر نمایندگان مردم در بهارستان دارد؛ او بلندگوی شایعات است؛ «تکرار» دروغ‌های وهابیت در قبال مرجعیت شیعیان و دامن زدن به شایعات ضدانقلاب نسبت به نهادهای انقلابی مانند قوه قضاییه اصلی‌ترین کارکرد ترسیمی پارلمان در سایه است.
اظهارات توهین‌آمیز محمود صادقی خطاب به مرجع تقلید
 این روزها التهاب‌آفرینی و ضربه به نهادها و شخصیت‌های انقلابی در دستورکار تصمیم‌سازان پارلمان سایه است که آقای محمود صادقی اصلی‌ترین مجری تصمیم‌های حلقه پارلمان در سایه محسوب می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۶ ، ۰۷:۲۱
علی اکبر دارابکلایی

یت الله آملی لاریجانی :

رئیس قوه قضاییه با انتقاد از آب به آسیاب دشمن ریختن یکی از مسئولان سابق گفت: فردی که ادعای مردمی بودن دارد علیه نظام خنجر کشیده است.

فردی که ادعای مردمی بودن دارد علیه نظام خنجر کشیده است

وی افزود: قوه قضاییه به عنوان رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌های زیادی دارد و قانون اساسی به غیر از حل و فصل اختلافات، مسئولیت‌های سنگینی از جمله احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم را بر عهده قوه قضاییه قرار داده است. در این شرایط تخریب این رکن نظام چه معنایی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۴:۴۳
علی اکبر دارابکلایی

ایران با هموطنان کی‌روش به گروه مرگ رفت/ همگروهی ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش

خبرگزاری فارس: ایران با هموطنان کی‌روش به گروه مرگ رفت/ همگروهی ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش

با حضور بزرگان فوتبال جهان، مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در کاخل کرملین آغاز شد و ایران با تیم‌های ملی اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۶ ، ۰۸:۰۸
علی اکبر دارابکلایی
تظلم و عدالتخواهی در ذیل حکومت اسلامی، با عدالت‌خواهی در نظام ستمشاهی تفاوت ماهوی و بنیادین دارد و به اقتضای آن تفاوت در روش‌ها و شیوه‌ها نیز وجود خواهد داشت. طبیعی است فرهنگ تظلم‌خواهی از طریق بست‌نشینی، عدم حضور در دادگاه، افشاگری، سیاه نمایی و ... و با نفی اعتبار و سلامت و مشروعیت دستگاه قضایی محقق نخواهد شد
از بست نشینی تا افشاگری برای فرار از عدالتدر مقاطع مختلف ادوار انقلاب اسلامی، افراد و گروه‌های سیاسی مختلف با گرایشهای فکری - سیاسی متنوعی بودند که روزگاری نامشان بر سر زبان‌ها بوده و از محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای در افکار عمومی برخوردار بودند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۰:۰۲
علی اکبر دارابکلایی

رهبر انقلاب فرمودند: در منطقه، جمهوری اسلامی یعنی همین شما جوانان توانستید آمریکای مستکبر را به زانو دربیاورد و شکست دهید.

شکست دادن آمریکا در منطقه از معجزات انقلاب اسلامی استحضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از بسیجیان سراسر کشور، بسیج را پدیده ای کم نظیر، گره گشا و از افتخارات امام راحل(ره) خواندند و با تأکید بر گسترش روحیه بسیجی به معنای «انگیزه و شوق و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب و سربلندی و پیشرفت ایران»، افزودند:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۸
علی اکبر دارابکلایی