سایت خبری تحلیلی DALEL

www.dalel.ir
سایت خبری تحلیلی DALEL
سایت تحلیلی سیاسی فرهنگی اجتماعی استاد علی اکبر دارابکلائی
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۷:۱۲

بحران اقتصادی و مشکلات معیشتی

افزایش فساد در جامعه ناشی از بحران اقتصادی و مشکلات معیشتی است

جانشین بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: افزایش فساد ناشی از بحران اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم در جامعه است؛ رییس جمهور باید روحیه جهادی داشته باشد.

به گزارش تحذیر به نقل از رسا، حجت الاسلام علی‌اکبر داراب کلاهی جانشین بسیج طلاب و روحانیون کشور، امروز در برنامه نشست بصیرتی که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سید الشهدا(ع) در حوزه علمیه نجمه خاتون(س) شهرری برگزار شد، گفت: امروز دشمن درصدد است تا حکومت‌ها را به سمت سکولار شدن سوق دهد.

وی افزود: توهین و اهانت به آموزه‌های دینی و مقدسات اسلامی ناشی از همین تفکر است چرا که هدف دشمن از همان ابتدا حذف انقلاب و مبانی و اندیشه‌های اسلام ناب بوده و هست.

حجت الاسلام داراب کلاهی تغییر مدیران و تصمیم گیران نظام را دومین حربه دشمن در تحقق اهدافش بیان کرد و اظهار داشت: از برنامه‌ها و طرح‌های مهم دشمن نفوذ در بدنه تصمیم گیری نظام است بنابراین بصیرت افزایی یکی از مهمترین وظایف طلاب و مبلغان بصیر به شمار می‌رود.

جانشین بسیج طلاب و روحانیون کشور در تبیین اینکه افزایش فساد ناشی از بحران اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم در جامعه است، گفت: امروز بسیاری از برنامه‌های تلوزیونی در کشورهای خارجی مورد تحریم است اما دشمنان همان برنامه‌ها را به صورت آسان و ارزان در اختیار مردم قرار می‌دهند تا از این طریق عقاید آنان را تغییر داده و منحرف کنند.

وی هدف دیگر دشمن را جمع آوری اطلاعات دانست و تصریح کرد: دشمن با استفاده از اینترنت در بین مردم جاذبه ایجاد کرد و زمانی که ضرورت آن در جامعه احساس شد اهداف شوم خود را دنبال کرد و از این طریق به اطلاعات کامل کاربران دست یافت.

حجت الاسلام داراب کلاهی تغییر سبک زندگی اسلامی را از دیگر اهداف دشمنان بیان کرد و گفت: دشمن در حال حاضر ایران را بزرگ‌ترین چالش برای خود قلمداد می‌کند بر هیمن اساس به صورت مستقیم و غیر مستقیم با کشور ما وارد جنگ شد که تغییر سبک زندگی مردم یکی از آن جنگ‌ها به شمار می‌رود.

جانشین بسیج طلاب و روحانیون کشور درباره انتخابات پیشرو، خاطر نشان کرد: دشمنان با صدها شبکه تلوزیونی و رادیویی انتخابات ایران را رصد می‌کنند.

وی با تاکید براینکه در مناظرات تلوزیونی نقد عملکرد دولت و ارائه راه حل‌ها و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی بسیار ضروری است، بیان داشت: انتخابات ایران سالم‌ترین انتخابات در جهان است و انتخاب بنی‌صدر این ادعا را ثابت می‌کند.

حجت الاسلام داراب کلاهی با بیان اینکه امروز آمریکا به دنبال بی هویت ساختن انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: ما شاهد هستیم که آمریکا با فروش تسلیحات نظامی به عربستان این کشور را به جنگ نیابتی با سایر کشورها ترغیب می‌کند.

جانشین بسیج طلاب و روحانیون کشور اضافه کرد: ایران در عرصه فناوری نانو، انرژی هسته‌ای، داروهای کم یاب در بین هشت کشور جهان قرار دارد و این مهم منجر به وحشت دشمن از ایران شده است. امروز کسانی که مدعی هستند که برجام سایه جنگ را از سر ایران دور کرد به فرمایش رهبری کاملا در اشتباه هستند چرا که این حضور مردم بود که سایه جنگ را از ملت ایران دور ساخت؛ بنابراین مردم باید به داشته‌ها و هویت خودشان پایبند باشند.

وی با تاکید براینکه رییس جمهور باید روحیه جهادی داشته باشد، ابراز کرد: مدیران جهادی بدون هیچ واهمه‌ای اگر اراده کنند می‌توانند مقدار اموال خود را در رسانه ملی بیان می‌کنند، نقدپذیری، مبارزه با تبعیض و فساد، شجاعت و مقابله با دشمنان و ضداشرافی گری از خصوصیات یک مسؤول با روحیه جهادی است.

حجت الاسلام داراب کلاهی در پایان خاطر نشان کرد: مبلغان نه تنها باید خود بصیر باشند بلکه درراستای انتخاب نامزد اصلح در جامعه بصیرت افزایی کنند تا مردم به کسانی که مطیع رهبری و پایبند به نظام و انقلاب  هستند رای دهند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
علی اکبر دارابکلایی

داراب کلایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">