سایت خبری تحلیلی DALEL

www.dalel.ir
سایت خبری تحلیلی DALEL
سایت تحلیلی سیاسی فرهنگی اجتماعی استاد علی اکبر دارابکلائی
نماینده سابق مجلس گفت:‌ دهان مخالفان را به اسم دلواپس و بی‌شناسنامه می‌بندند و ادعای حقوق شهروندی می‌کنند آیا سفره انقلاب را برای یک عده‌ای خاص پهن کرده‌اید؟

 مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس امشب در جمع طلاب مدرسه معصومیه قم به سخنرانی پرداخت که برخی محورهای سخنرانی وی در ادامه می‌آید.

وی با بیان اینکه دولت باید مسئله حل کن باشد نه مسئله پاک کن و مسئله ساز، اظهارداشت: دستتان را از جیب مردم در آورید و به مردم اعتماد کنید؛ راه پیشرفت کشور اعتماد به این مردم است.

وی تصریح‌کرد: باید دولت را در جعبه شیشه‌ای قرار داد تا همه آن را ببینند و نظاره‌اش کنند؛ دولت شیشه‌ای و شفاف راه برون رفت از فساد اداری است؛ نسل سوم مؤمن انقلابی دشمن شناس است و بیهوده تولید دشمن نمی‌کند ولی ابوموسی اشعری صفتان ساده لوح را که باعث بدبختی تاریخ شدند را خوب می‌شناسد.

بذرپاش در ادامه گفت: مذاکره مبتنی بر اعتماد و از موضع ضعف در مقابل کشورهای بیگانه منجر به گروکشی اقتصاد کشور توسط طرف مقابل شده است، حالا به دنبال کوبیدن پتک ترامپ روی سر ملت هستند و برجام را وصله پینه می‌کنند.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در صدور دستور عدم ورود ایرانیان به خاک آمریکا، نشان از یک بی تمدنی در طرف مقابل دارد و حتماً این اقدام از طرف ایران بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: امروز سهم واقعی هر ایرانی از محل دارایی های ملی چه میزان است؟ دهان مخالفان را به اسم دلواپس و بی شناسنامه می بندند و ادعای حقوق شهروندی می کنند آیا سفره انقلاب را برای یک عده ای خاص پهن کرده اید؟

نماینده سابق مجلس افزود: آنچه وجه تمایز حوزه های علمیه شده است روحیه استکبارستیزی و عدم مماشات است و انقلابی بودن در ذات و هویت حوزه های علمیه است.

وی همچنین یادآور شد: شأن مسئولین در نظام اسلامی، جز خدمتگزاری و نوکری مردم نیست، چرا بی مبالاتی نسبت به بعضی احکام اسلامی در نزد برخی مدیران ارشد این میزان رواج پیدا کرده است؟

منبع: فارس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۴
علی اکبر دارابکلایی

بذرپاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">