سایت خبری تحلیلی DALEL

www.dalel.ir
سایت خبری تحلیلی DALEL
سایت تحلیلی سیاسی فرهنگی اجتماعی استاد علی اکبر دارابکلائی
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۴۱

تفاوت مینوخالقی ومهرداداولادی

تفاوت مینو خالقی و مهرداد اولادی چیست؟

خبرگزاری فارس: تفاوت مینو خالقی و مهرداد اولادی چیست؟

چرا باید مشروب‌خواری و استعمال مواد مخدر از سوی چهره معروف ورزشی علنی شود اما اعلام کشف حجاب یک چهره سیاسی که قرار است در مهم‌ترین رکن قانونگذاری کشور فعالیت کند پرده پوشی می‌شود؟

پایگاه خبری رجانیوز در گزارشی نوشت:

1- هفته گذشته سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری اش رسما اعلام کرد که مهرداد اولادی، فوتبالیست مشهور به دلیل شرب خمر و استعمال مواد به صورت همزمان درگذشته است.

دادستان تهران نیز شدیدا به وزیر ورزش هشدار داد که جلوی ورزشکارانی که شرب خمر می کنند و یا مواد مخدر استعمال می کنند گرفته شود.

این اظهارات قضایی که مبتنی بر واقعیات عینی بود، موجب افزایش آگاهی افکار عمومی شد. رسانه ها نیز از این افشاگری استقبال کردند و تحلیلگری این مقامات را به ریختن آبروی مومن  و یا شخص درگذشته متهم نکرد.

2- بعد از تعطیلات نوروز خبر ابطال آرای مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در انتخابات مجلس دهم توسط شورای نگهبان، موجب ایجاد بحث های مختلف سیاسی و حقوقی شد.

اصلاح طلبان و لیست امید و دولت یازدهم تمام تلاششان را برای ورود مینو خالقی به مجلس به کار بردند اما دلایل شورای نگهبان متقن و قاطع بود. 

دلیل ابطال آرای مینو خالقی، تصاویری بود که در آن مینو خالقی در خارج کشور کشف حجاب کرده بود. حامیان خالقی ابتدا وجود چنین تصاویری را انکار کردند، بعد از این که گروه دیگری از اصلاح طلبان این تصاویر را منتشر کردند، چند کانال تلگرامی هم این تصاویر را منتشر کردند و سپس وزیر کشور به نیروی انتظامی دستور برخورد با عاملان انتشار این تصاویر داد و در نتیجه مسئول یک کانال تلگرامی دستگیر شد.

3- در مقایسه این دو موضوع باید پرسید که تفاوت مهرداد اولادی و مینو خالقی چیست؟ چرا باید مشروب خواری و استعمال مواد مخدر از سوی چهره معروف ورزشی علنی گردد اما اعلام کشف حجاب یک چهره سیاسی که قرار است در مهمترین رکن قانونگذاری کشور فعالیت کند، پرده پوشی می شود؟ آیا آبروی مهرداد اولادی با آبروی مینو خالقی تفاوتی دارد؟ چرا افشاگری از منابع دیگر محکوم به دستگیری است اما با رسانه های حامی مینو خالقی که مرتکب گناه کبیره شده و هیچ صلاحیتی برای گرفتن کوچکترین مسئولیتی در جمهوری اسلامی ندارد، برخورد نمی شود؟ 

در انتها باید گفت که افشای یک چهره لاقید که کشف حجاب برای او کاری آسان است و منافقانه خود را ملتزم به اسلامی می داند، کاری قابل تقدیر است نه مستحق برخورد برخورد و دستگیری.

 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و سایت دلیل صرفا آن را بازنشر کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
علی اکبر دارابکلایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">